حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی صبح امروز چهارشنبه در همایش باشکوه یاوران انقلاب اسلامی در سنگر مساجد در عصر گام دوم، با اشاره به برنامه‌های ابتکاری مساجد مختلف، اظهار کرد: در عصر گام دوم انقلاب که مقتدای انقلاب چندی پیش آن منشور عظیم را در طلیعه دهه فجر صادر کردند، قرار داریم.

وی افزود: در بخشی از این بیانیه، الزامات هفتگانه‌ای آمده که دو الزام آن با حوزه دین و مساجد ارتباط دارد و به اخلاق، معنویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور که دشمنان ایران اسلامی با همراهی رسانه‌های معاند در پی نقشه‌های شوم بودند، گفت: آنچه که می‌تواند در عصر گام دوم انقلاب، مسیر را برای دستیابی به اهداف آرمانی امام راحل باز کند و آینده انقلاب اسلامی را بیمه نمایند، سنگر مسجد است.

حسینی افزود: مسئولان مساجد که شامل هیأت امنا، انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران و ائمه جماعات مساجد هستند باید نسبت به تربیت نیروهایی در سطح مکتب حاج قاسم و سلیمانی و شهید باکری و تجلایی‌ها در مسجد گام بردارند.

وی بر لزوم وجود همدلی بین اصحاب مسجد تاکید کرد و گفت: آغوش باز مساجد به سمت جوانان و نوجوانان و حتی کودکان است. مسجد محل سجده، بندگی، تربیت و تعاون اجتماعی است.

وی افزود: مساجد می‌توانند در وانفسای زمان و عصر سرماخوردگی بشر که با حمله ناجوانمردانه و سلطه رسانه‌ای دشمن مواجه هستیم و از طریق مختلف سعی بر تحمیل در باورهای جوانان دارند، نقش آفرین باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.