امروز میدان نماز تبریز، تجلی غیرت و همدلی مردمی است که ۴۴ سال به پشتیبانی از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب در سالروز پیروزی انقلاب، به خاسته و با مشت‌های گره کرده و فریادهای دشمن‌شکن، به تجدید میثاق با آرمان‌ها می‌پردازند.

آیرال به نقل ایسنا امروز از جای جای کوی‌ها و خیابان‌های شهر شهیدپرور و ولایتمدار تبریز شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه” به گوش رسیده و فریادهای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به اوج رسیده است.

امروز مردم تبریز به میدان آمده‌اند تا خون شهدا را گرامی داشته و با لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب، دوباره با آرمان‌های اصیل انقلاب، پیمان ببندند.

در مسیرهای مختلف راهپیمایی، برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی غرفه‌هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و همچنین ایستگاه نقاشی، کتابخانه سیار، اجرای سرودهای متنوع دانش آموزی و… تدارک دیده شده و با استقبال مردم روبه‌رو شده است.

مسیرهای راهپیمایی پرشده از حماسه حضور و امسال کودکان و نوجوانان حضور بسیار ویژه‌ای در مراسم دارند و با سرودخوانی به ادای احترام به روح پرفتوح شهدا پرداخته و خود را به عنوان سربازان آینده این مرز و بوم معرفی می‌کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.