دستگاه‌ها مشخص و نمایان شدند اما هیچگونه جنجال آفرینی بیهوده ایجاد نشد و دولت و دستگاه قضایی آماده اقدام در برابر هرگونه مفسده هستند و در سال گذشته ۳۹۵ پرونده فساد بررسی شدند.

برنامه قوه قصاییه در جهت تحقق شعار سال

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره برنامه قوه قصاییه در جهت تحقق شعار سال، گفت: سیاست اصلی ما در اجرای تاکیدات رهبری کمک به تحقق شعار سال است. در کمک به رونق واحدهای تولیدی رفع موانع و انحصارات و احیای واحدهای تولیدی و حفظ حقوق کارگران و کارفرمایان مورد توجه است. در سال گذشته مشکلات بیش از ۴۴ هزار و ۱۰۰ شرکت و کارخانه بررسی شد و تلاش شد تا موانع انها مرتفع شود. نگاه ریاست قوه قضاییه در جهت تحقق شعار سال بر این نکته بوده که اقدامات قضایی ما به هیچ وجه نباید خللی در تولید ایجاد کند.

شایعات منتشر شده در مورد تعداد مفقودی سیل را تایید نمی‌کنیم

وی در ادامه با بیان این‌که «سیل حادثه ای دلخراش است» گفت: در استان البرز و استان‌های دیگر متاسفانه شاهد وقوع سیل بودیم که باید دستگاه‌های مسئول اقدامات پیشگیری در حوزه سیل را به موقع انجام شود. دستگاه های مختلف برای پیشگیری از وقوع سیل وظایفی را بر عهده دارند که باید به نحو احسن انجام شود و اگر سو نیتی باشد قطعا در صورت وجود ترک فعل رسیدگی لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: در خصوص وقوع سیل در جاده چالوس تا این لحظه دو مفقودی وجود دارد که تاکنون شناسایی نشدند و شایعات منتشر شده در مورد تعداد مفقودی را تا این الان تایید نمی‌کنیم. همچنین در پی وقوع سیل در استان مازندران سه نفر فوت کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.