رحمتی.jpg

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همکاران ما در شهرداری به ویژه شهردار تبریز با وجود مشکلات اقتصادی موجود به خوبی توانسته اند پروژه های عمرانی را پیش برده و فعال نگه دارند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، جواد رحمتی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه از مجموعه همکارانم در شهرداری تبریز که برای آبادانی شهر تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

او با تاکید بر اینکه جای خوشحالی دارد که پروژه ها تحت تاثیر مسائل اقتصادی و تحریم و غیره قرار نمی گیرد، گفت: در شرایط اقتصادی موجود که بخش مهمی از اعتبارات شهرداری صرف بودجه جاری می شود که عمده آن میراثی است که به آقای شهردار ارث رسیده، فعال بودن پروژه های عمرانی جای تشکر دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اظهار رضایت از پیشرفت پروژه های عمرانی گفت: جا دارد از همراهی و همکاری شهروندانی که با پروژه ها همجوار هستند تشکر و عذرخواهی کنیم.

رحمتی در ادامه با اشاره به بازدید از ایستگاه ۱۲ خط یک مترو تبریز واقع در سه راه محققی خاطرنشان کرد: پروژه مترو با وجود اینکه به اعتبار کلان نیاز دارد، جزو اولویت های شهرداری است و در خصوص تامین منابع مالی از طریق املاک و اوراق اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

او افزود: ما نیز در استانداری و در تامین منابع با استفاده از مصوبات کمیسیون ماده ۵ و منابع دیگر تلاش داریم در این مورد به شهرداری کنیم و در منابع و امیدوارم یک به یک خطوط را مترو را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

معاون استاندار همچنین با بیان اینکه از دو پروژه مسیرگشایی در منطقه ۴ نیز بازدید کرده است گفت: این منطقه از مناطق کم برخوردار شهر است و تقویت معابر و دسترسی ها که خواسته شهروندان است باعث توسعه شهر می شود.

رحمتی ادامه داد: با باز شدن مسیرها ضمن نوسازی بافت موجود محلات، برخی سرانه های دیگر در کنار آن، مانند پارک نیز تامین می شود که به آبادانی منطقه بیشتر کمک می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.