نمایشنامه خوانی

نمایشنامه “حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده ام” با حضور تنی چند از هنرمندان حوزه نمایش و همکاران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز مورد خوانش قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، این نمایشنامه که اثری است از میلاد اکبرنژاد دربردارنده تردیدهایی حر این یزید ریاحی در آخرین ساعت های عمر خویش است که به سپاه امام حسین (ع) می پیوندد و به عنوان اولین شهید حماسه عاشورا شناخته می شود. در این نمایشنامه او با شخصیت های مختلفی روبرو می شود و سرانجام راه خود را بر می گزیند.

این نماشنامه خوانی با کارگردانی امیر حجازی کارگردانی و با حضور امیر حجازی، سیروس مصطفی، علی مجیدپور، میثم حبیبی، فرهاد مکاری، فرزاد محمدزاده، امین مینویی، و سمیه وافر که هر یک در نقش یکی از شخصیت‌های نمایشنامه بودند، بازخوانی شد.

موسیقی این اثر توسط احمد ستاری اجرا شد و وی در فرازهایی از نمایشنامه خوانی، قطعاتی  متناسب با موقعیت حر ابن یزدی ریاحی به زبان ترکی ایفا کرد.

این ویژه برنامه، امروز یکشنبه ۱۷ شهریورماه نیز در محل سازمان برگزار خواهد شد و بخشی از ویژه برنامه های این سازمان در ایام عزاداری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.