پس از قهرمانی در مسابقات فوتسال کلانشهرهای کشور

استقبال از تیم شهرداری تبریز

توسطسردبیر

آذر 30 1398

استقبال از تیم فوتسال شهرداری تبریز

اعضای تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های شهرداری های کلانشهرهای کشور صبح امروز به تبریز بازگشتند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز که موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های شهرداری های کلانشهرهای کشور در شهر کرمان را کسب کند، صبح امروز با استقبال حجت الاسلام قدوسی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری به تبریز بازگشت.

کارکنان فوتسالیست شهرداری کلانشهر تبریز در گروه نخست مسابقات قهرمانی رقابت های شهرداری های کلانشهرهای کشور با تیم های مشهد، کرج و اراک همگروه شده بود که توانست با ثبت سه پیروزی متوالی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم زاهدان و در نیمه نهایی مقابل تیم اصفهان به برتری های پرگل رسید. تیم شایسته شهرداری تبریز همچون مرحله گروهی، در دیدار فینال این رقابت ها بار دیگر شهرداری مشهد را به عنوان قهرمان سه دوره اخیر رودرروی خود می دید که این بار هم توانست تیم حریف را شکست داده و بر سکوی قهرمانی تکیه بزند. محمدرضا محمودی با زدن ۱۲ گل بهترین گلزن مسابقات شد تا جایزه آقای گلی مسابقات نیز به شهرداری تبریز برسد.

تیم شهرداری تبریز در این رقابت ها به سرپرستی رامین سعیدی و مربیگری فرهاد سراجیان شرکت کرده بود و بازیکنان این تیم را فرهاد فخیم، جابر رشتبری، علیرضا فرهنگی، وحید آقامحمدی، اسماعیل مهدی زاده، حسین صبوری، محمدرضا محمودی، محمدرضا ورزیخوانی، جواد جلیلی و مهدی اروج زاده تشکیل می دادند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.