گجیل

آیرال خبر- شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای مراحل تکمیلی سامان‌دهی بازارچه قدیمی گجیل خبر داد و افزود: با پایان عملیات سامان‌دهی در ضلع جنوبی گجیل، طرح انتقال دستفروشان میدان گلستان به این محل آغاز می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی سامان‌دهی بازار گجیل را از اقدامات موثر در روان‌سازی ترافیک و رونق اقتصادی این بازار خواند و گفت: عمده عملیات تملک، آزادسازی، زیرسازی و تسطیح در محدوده جنوبی این بازار، به پایان رسیده و هم‌اکنون همکاران فنی، در حال آسفالت این قسمت هستند.

شهردار منطقه ۴ تبریز اضافه کرد: با پایان این مرحله و اجرای برخی فضاسازی‌های لازم، طرح انتقال دستفروشان باغ گلستان به گجیل، طی فرآیند مشخصی آغاز می‌شود.

امجدی به کارکردهای متنوع این پروژه اشاره کرده و افزود: اجرای این طرح، علاوه بر رونق‌بخشی به بازار قدیمی گجیل، معضل دستفروشی و شرایط اجتماعی باغ گلستان را نیز ارتقا می دهد.

وی یادآور شد: اگرچه باغ گلستان در محدوده خدماتی شهرداری منطقه۴ نیست، اما تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم، تا مطابق تاکید شهردار محترم، طرح عمرانی گجیل را به فرصتی برای سامان‌دهی این بوستان قدیمی تبدیل کنیم.

شهردار منطقه۴ تبریز اظهار امیدواری کرد با نهایی‌شدن این انتقال، دستفروشان، در فضایی آسوده و ضابطه‌مند، به کسب‌وکار خود ادامه دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.