تبریز

آیرال خبر- شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: مسیرگشایی، امکان سنجی و احداث چند پارک محله ای در اولویت برنامه های شهرداری منطقه ۶ تبریز طی سال جاری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سامان احمدزاده در اولین جلسه سال جدید با حضور معاونان و مدیران منطقه ضمن تشکر ویژه از همکاران معاونت خدمات برای آمادگی و تلاش های شبانه روزی در راستای مقابله با سیل و بارندگی های اخیر گفت: حراست منطقه به طور تمام وقت در کنار همکاران بود و تمام پرسنل دست به دست هم دادند تا از این دوره بحران عبور کرده و ساعاتی توام با آرامش و امنیت برای شهروندان و ساکنان منطقه رقم زده شود.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان و اهالی سطح حوزه منطقه ۶ افزود: نیازمندیهای اصلی اهالی منطقه خدمات و نیازهای اولیه، تنظیف و آسفالت است که جزو وظایف اصلی شهرداری بوده و برای خدمات رسانی هرچه بهتر تلاش می کنیم.

احمدزاده با تاکید بر اینکه احداث پارکهای محله ای در برنامه سال ۹۸ منطقه قرار می گیرد، گفت: بررسی لازم جهت امکان سنجی و برنامه ریزی دقیق برای احداث چند پارک محله ای توسط معاونت عمران و مدیریت املاک منطقه انجام گیرد.

شهردار منطقه ۶ تبریز، اولویت دوم این منطقه را در سال ۹۸ مسیرگشایی دانست و گفت: اجرای طرح جاده تبریز صوفیان در دستور کار املاک و عمران منطقه قرار گیرد، ۳۵ متری صنعتگران طی دو ماه اول سال جاری باید به پایان برسد، احیای باغ صفاری و طرح بدنه سازی اتوبان غرب تبریز حد فاصل راه آهن تا ورودی شهر صیاد شیرازی نیز در برنامه کار منطقه ۶ قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ تعصب سازمانی افزود: تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی مدیریت و سیستم اداری شهرداری است، همکاران دیگر بخش ها نیز احساس مسئولیت و تعصب ویژه داشته باشند و موانع، نواقص و مشکلات را بررسی و مطرح کنند.

احمدزاده با بیان اینکه متاسفانه امروز ضعف فرهنگ استفاده از فضای مجازی به معضلی مهم تبدیل شده، خاطرنشان کرد: منطقه ۶ در بحث فضای مجازی کم آسیب ترین منطقه است و مدیران ما از آسیب ها و حواشی فضای مجازی دور بوده اند.

شهردار منطقه ۶ تبریز با تاکید بر اینکه در سال ۹۸ تمام تلاشمان را برای افزایش درآمدزایی انجام خواهیم داد، افزود: از ایده ها و طرح های همکاران در راستای درآمدزایی و خدمات رسانی به شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات دهی استقبال می کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.