حسن زاده

آیرال خبر- مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه شهرداری بحث‌های فرهنگی و اجتماعی است، گفت: شهرداران مدارس نیز باید اهتمام بیشتری در این دو مقوله داشته باشند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، محمدحسین حسن‌زاده در جلسه مشترک با شهرداران مدارس که همزمان با روز شهردار برگزار شد، اظهار داشت: تقویت و ایجاد ساختارهای اجتماعی از اصلی ترین وظایف نهاد شهرداری است که یکی از این ساختارها موضوع شهرداران مدارس است.

حسن‌زاده افزود: شهرداران مدارس از این طریق می‌توانند وارد یک حرکت اجتماعی مهم و تاثیرگذار شوند تا نتیجه عملکرد آنها در مدارس نمود عینی پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران مدارس باید خود را مسئول  تمام اتفاقات مدرسه بدانند، گفت: ورود به تمامی مقوله های بهداشت، سلامت، محیط زیست، ورزش همگانی و… از مهمترین مسئولیت های شهرداران مدارس است.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهرداران مدارس باید در مورد تمامی مسائلی که در محدوده مدرسه اتفاق می افتد مثل بی نظمی‌های ناشی از سوار و پیاده شدن از سرویس مدرسه و… مسئولیت پذیر باشید.

حسن‌زاده خطاب به شهرداران مدارس با بیان اینکه نباید خود را محدود به چارچوب مدرسه کنید، اظهار داشت:  ما به عنوان مدیران شهرداری موظف هستیم برای توانمندسازی هر چه بیشتر شما تلاش کنیم.

وی ادامه داد: شهرداران مدارس باید برای مدیریت های بزرگ آماده شوند چرا که در این صورت ما از آینده مدیریت شهری اطمینان خاطر داریم.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی شهرداران مدارس می خواهیم ایده های خود در این خصوص را ارائه دهند تا ۱۴ ایده برتر همزمان با آغاز سال تحصیلی آینده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز مورد تقدیر قرار گیرند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.