عون ابن علی.jpg

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان عون بن علی شهردری تبریز از اتمام مرمت یادمان شهدای گمنام عون بن علی و نصب سنگ یادبود شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم تبریز در این تفرجگاه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، شمس الله فیروزیان با اعلام این خبر گفت: به دلیل ریزش کاشی های یادمان شهدای گمنام عون بن علی عملیات مرمت آن با همکاری جهاد خانه سازی استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به پایان رسید.

فیروزیان با اشاره به جایگاه رفیع و معنوی شهدا و ضرورت تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والا مقام بیان کرد: یادمان شهدای گمنام در حرکتی نمادین و با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با الطاف الهی و تلاش همکاران سازمان، در ارتفاعات تفرجگاه عینالی با لحاظ اصول معماری ایرانی اسلامی و سبک معماری بومی احداث شده که به عنوان یکی از کم نظیرترین یادمانهای کشور، معنی و مفهوم خاصی به این تفرجگاه بخشیده است.

مدیرعامل سازمان عون بن علی افزود: این اقدام با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، جهاد خانه سازی استان، استاد حسینی از هنرمندان پر افتخار تبریز، دکتر شاه آبادی انجام شده است.

وی گفت: یادمان شهدای گمنام در ارتفاعات تفرجگاه عینالی منشا خیر و برکت و در طول سال پذیرای خیل کثیری از شهروندان و مسئولین استانی و کشوری همچنین محل برگزاری مراسم های ملی و مذهبی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.