گزارش تصویری: بازارچه سنتی گجیل در آستانه شب یلدا

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از افتتاح بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی شقایق خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ابراهیم محمدی با اعلام این خبر افزود: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی شقایق در بلوار توانیر، جنب آپارتمان‌های گلپارک افتتاح و راه اندازی می‌شود.

محمدی ادامه داد: این بازارچه دارای ۲۹ غرفه است که محصولات باغی و زراعی، پروتئینی، لبنی، حبوبات و سایر مایحتاج عمومی با کیفیت مناسب و زیر قیمت بازار به صورت مستقیم در آن عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی چنین بازارچه‌هایی در سطح شهر موجب می شود تا مصرف کنندگان محصولات مورد نیاز خود را از این بازارچه‌ها با زیر قیمت بازار تأمین کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: براساس سیاستگذاری انجام شده در راستای حمایت از مصرف کنندگان، تولید کنندگان و باغداران محصولات خود را با حذف واسطه و زیر قیمت بازار جهت  رفاه شهروندان در این بازارچه ارائه می دهند.

بازارچه شقایق توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز و با همکاری نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی به زودی به بهره برداری می‌رسد .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.