خط کشی معابر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت از انجام عملیات خط کشی در کل سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، اصغر آدی‌بیگ در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر، گفت: هدف از انجام خط کشی در خیابان ها و معابر سطح شهر، فراهم کردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز و تسهیل در عبور و مرور رانندگان در این محورها است و به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار اجرایی سازمان ترافیک قرار گرفته است.
او افزود: خط کشی محوری مسیرهای راه آهن تا چهارراه شریعتی، خیابان الهی پرست، انصاری فرد، باند شرقی و غربی بلوار آذربایجان حد فاصل روگذر قدس تا زیرگذر میدان آذربایجان با تمام رمپ های ورودی و خروجی و جاده باسمنج از پل کابلی تا پارک شمیم پایداری توسط سازمان ترافیک خط کشی شده است.

آدی بیگ عنوان کرد: به جهت جلوگیری از بروز ترافیک در ساعات تردد خودورها، این خط کشی ها در ساعات پایانی شب انجام گرفته است.
او با بیان اینکه کلیه خدمات ترافیکی، از جمله خط کشی در کل سطح شهر توسط  سازمان ترافیک در حال اجرا است، گفت: از رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط ‌کشی را دارند، می خواهیم برای حفظ زیبایی معابر شهری و عدم بهم خوردگی نظم و ترتیب خط‌ های طولی و عرضی، با رانندگی بین خطوط و سرعت مطمئنه همکاران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز را یاری کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.