بسیج

مسابقات فرهنگی، ورزشی با عنوان “جام پرچم” در رده سنی زیر ۱۴ سال توسط سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی، فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در نخستین نشست خود با مسئولان تربیت بدنی پایگاه های مقاومت مناطق و سازمان های شهرداری تبریز با بیان این مطلب، گفت: جام پرچم یک بسته فرهنگی و ورزشی است که به مسئولان تربیت بدنی پایگاه های مقاومت تحویل داده می شود و انتظار داریم مسئولان اهتمام شایسته ای در اجرای هرچه بهتر آن داشته باشند.

او ادامه داد: موضوع ورزش در جامعه به شکل برجسته ای نمایان شده و مردم در تمام رده های سنی به آن علاقه مند هستند. میزان جمعیتی که برای تماشای یک بازی فوتبال به استادیوم می روند را کمتر می توان در دیگر مراسم ها مشاهده کرد.

ملاحسینی هدف از برگزاری مسابقات جام پرچم را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده ها و کودکان و همچنین معرفی هرچه بهتر پرچم کشورمان دانست و گفت: معرفی پرچم در جامعه به‌خصوص در بین کودکان و نوجوانان اهمیت زیادی دارد و این معرفی باید به شکل شایسته ای انجام بگیرد. لازم است تا معنی و مفهوم رنگ ها و نوشته های پرچم مقدس کشورمان به کودکان و نوجوانان بخوبی شناسانده شود.

او عنوان کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی جام پرچم مختص فرزندان دختر و پسر کارکنان شهرداری و شهروندان تبریزی در رده سنی زیر ۱۴ سال و در دهه مبارک فجر به مدت ۱۰ روز در رشته های دو و میدانی، دوچرخه سواری، کوه پیمایی، رزمی، کشتی، شنا، آمادگی جسمانی، فوتسال، تنیس روی میز و بومی محلی برای اولین بار در کشور و در شهر تبریز برگزار می شود.

به گفته فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز، در این مسابقات، تربیت بدنی سپاه عاشورا، معاونت ورزش سازمان فرهنگی و اجتماعی، اداره کل ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تبریز، تربیت بدنی اداره کل آموزش و پروش استان، بسیج ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سازمان بسیج شهرداری تبریز را در برگزاری هرچه پرشورتر همراهی می کنند.

گفتنی است در این نشست، طی حکمی از سوی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز، علی زارعی شکاری به‌عنوان سرپرست تربیت بدنی این سازمان منصوب شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.