قدوسی

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تبریز، ورزش محلات را از مزیت‌های اجتماعی شهر تبریز خواند و بر لزوم توجه به استعدادهای جوان و نوجوان در محلات تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی در دیدار با رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، با اشاره به سابقه ورزش فوتبال در شهر تبریز گفت: تبریز در سال‌های نه‌چندان‌دور استعدادهای مهمی در رشته فوتبال تحویل ورزش کشور داده‌بود اما متاسفانه این روند، در سال‌های اخیر، تا حدودی افول یافته‌است.

وی تقویت ورزش محلات را در این راستا ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: نشاط و سلامت عمومی، باید از محلات نشات گرفته و در شهر فراگیر شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی متذکر شد: محلات تبریز، سرشار از استعدادهای ناب ورزشی به خصوص در رشته فوتبال است و همکاری دو مجموعه می‌تواند این استعدادها را در آینده‌ای نه‌چندان دور، به امیدهای درخشان فوتبال شهرمان تبدیل کند.

وی، همکاری و مشارکت دوسویه هیئت‌های ورزشی و سازمان را فرصتی برای سلامت شهروندان و نشاط شهر عنوان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی با تاکید بر اینکه نباید نگاه سیاسی در ورزش، غالب باشد، خاطرنشان کرد: با حل برخی مسائل و مشکلات حاشیه‌ای در حوزه ورزش و تدوین برنامه‌های منسجم، می‌توان نشاط جامعه را فراهم آورد.

در این دیدار جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، همراهی و همدلی میان نهادهای مختلف شهری را راهگشای دست‌یابی به اهداف دانست و گفت: فضای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای اثرگذاری و مشارکت در حوزه ورزشی و اجتماعی مساعد است.

وی اضافه کرد: با همکاری دو مجموعه، می‌توان برنامه‌های مدون در راستای ارتقای افکار عمومی و فرهنگی و ورزشی را به مرحله اجرا در آورد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.