اسحقی

آیرال خبر- معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: توجه به معماری بومی در مبلمان شهری یکی از رویکردهای معاونت عمرانی شهرداری تبریز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد حسین اسحقی در اولین جلسه سال جدید با مدیران حوزه فنی و عمرانی شهرداری تبریز پیگیری در تسریع اجرای پروژه های عمرانی را خواستار شد و گفت: اجرای پروژه های عمرانی مطابق با بودجه مصوب سال جدید انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید پروژه ها و خدمات عمرانی در سطح شهر تسریع و  نظارت در اجرای پروژه ها نیز تقویت شود، ادامه داد:  مدیران باید ضمن احصاء پروژه های عمرانی، راهکارهای کارشناسی و فنی برای رفع مشکلات ارائه کنند تا با حل آنها، سطح رفاه و رضایتمندی مردم از پروژه های عمرانی ارتقا یابد.

وی با اشاره به سیلاب های اخیر و مشکلات ایجاد شده در برخی شهرهای کشورمان بر تأمین امنیت پایدار در سطح شهر تا کید کرد و افزود: باید هماهنگی‌های لازم برای تأمین امنیت در مواجهه با مشکلاتی مانند سیلاب تامین شود.

اسحقی در این راستا خواستار تشکیل جلسه ای مشترک با  حضور معاونین خدمات شهری و معاونین فنی و عمرانی مناطق و همچنین کمیته آب معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در جهت ارائه تجربیات نقاط حادثه خیز مرتبط با مسیل ها و آبگیرها و ارائه راهکارهای لازم در خصوص جلوگیری از خطرات احتمالی شد.

وی از دیگر اهداف معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در سال جدید را توجه به معماری بومی در مبلمان شهری و استفاده از مصالح بومی در اجرای پروژه ها، توجه به کفسازی پنج محور گردشگری و اجرای هرچه باکیفیت تر پروژه های آسفالت عنوان کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.