عادل بناکار.jpg

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز پس از پیروزی برابر تیم عقاب نهاجا و صعود به رده نهمی جدول، اکنون امیدوار است که بتواند در بازی های باقی مانده خود نیز امتیازات لازم را جمع کرده و به مرحله پلی آف صعود کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شاگردان عادل بناکار عصر دیروز دیدار هفته بیست و یکم خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را با برتری سه بر یک برابر عقاب نهاجا تمام کردند تا این سرمربی بومی والیبال تبریز به آینده تیمش در فصل جاری امیدوارانه نگاه کند.

بناکار پس از دیدار تیمش برابر عقاب با اشاره به اینکه سه امتیاز این بازی، او و شاگردانش را به آینده امیدوار کرد، گفت: همان‌طور که انتظار داشتیم، تیم عقاب نهاجا عملکرد خوبی در این بازی داشت و البته ما هم خوب کار کردیم. با برد برابر عقاب به آینده امیدوارتر شدیم اما هنوز پنج فینال دیگر در پیش داریم.

وی افزود: با توجه به دیدارهای گذشته تیم عقاب، انتظار داشتیم که این تیم بازی خوبی انجام دهد اما فکر نمی‌کردیم تا این حد ما را اذیت کند. البته بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند، بازیکنان تعویضی ما نیز عملکرد خوبی داشتند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت بازی های آینده تیمش در لیگ، یادآور شد: ما در ادامه بازی های لیگ پنج دیدار دیگر برگزار می کنیم که همه آن‌ها در حکم فینال است. اگر بتوانیم نتایج لازم را در بازی‌های آتی کسب کنیم، به پلی‌آف صعود می‌کنیم اما اگر فرصت‌هایمان را از دست بدهیم، کارمان سخت می‌شود.

تیم شهرداری تبریز با شکست تیم عقاب نهاجا، به هشتمین برد فصل خود رسید و با سه امتیاز آن، مجموع اندوخته های خود را به عدد ۲۴ رساند تا با توجه به شکست خانگی شهروند اراک برابر شهرداری ارومیه، تیم تبریزی بتواند با یک پله صعود به خانه نهم برسد.

با این شرایط، اکنون تیم والیبال شهرداری تبریز برای رسیدن به جمع هشت تیم و مرحله پلی آف، تیم فولاد سیرجان ۳۰ امتیازی را بالای سر خود می بیند و جالب اینکه چهارشنبه هفته جاری، تبریزی ها باید در خانه همین تیم سیرجانی به میدان بروند که با توجه به شرایط جدول، این هفته یک دیدار شش امتیازی در انتظار عادل بناکار و شاگردانش است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.