مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: روسای بازنشسته هیأت‌های آذربایجان شرقی از هیأت‌ها جدا می‌شوند.

به گزارش آیرال خبر، ایوب بهتاج با اشاره به بخشنامه هیأت وزیران مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سازمان‌های دولتی و غیردولتی، گفت: تعداد ۱۷ نفر از روسای هیأتهای استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اکثر این افراد راغب به استعفا بودند تا افرادی جوان‌تر با آنها جایگزین شوند، که این امر در حال تحقق یافتن است. اکنون بعد از تعاملات شکل گرفته با روسای هیأتها و فدراسیون‌ها، حکم سرپرستی برای هیأت‌های تیراندازی با کمان و ورزش‌های ناشنوایان از سوی فدراسیون متبوع صادر شده است.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: از دیرباز با مواهب جوانگرایی و حضور استعدادهای نو در لایه های مدیریتی جامعه آشنا هستیم و عملکرد ستودنی مدیران جوان کشور را به عینه مشاهده می کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی شاهد درخشش خلاقیت های جوانان بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: همه ما تابع قانون هستیم و تخطی از قانون موجب متضرر شدن جامعه و مردم می شود لذا از اولین استانهایی هستیم که با اشتیاق، از طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی استقبال کرده و با روسای هیأت‌های بازنشسته آذربایجان‌ شرقی جلسه ای ترتیب دادیم و کم و کیف موضوع را با آنها مطرح کردیم.

گفتنی است که هنوز و پس از گذشت بیش از دو هفته از دستورالعمل منع بکارگیری بازنشستگان و علیرغم اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، روسای هیاتهایی که مشمول این قانون می شوند پشت میزهایشان نشسته اند و تکان نمی خورند!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.