مدیران باشگاه تراکتورسازی به دنبال انتخاب سرمربی جدید نماینده تبریز در رقابت های لیگ برتر هستند.

به گزارش آیرال خبر، باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال حاضر به دنبال انتخاب سرمربی جدید این تیم است تا نماینده تبریز آماده مسابقات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر شود.

محمد تقوی صبح امروز از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا داده و به خبرنگار سایت برنامه نود اعلام کرد که این باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی دیگری است.

سرمربی آینده تراکتورسازی قطعا خارجی خواهد بود و بر همین اساس شایعاتی در تبریز مبنی بر احتمال حضور گاس هیدینک در راس کادر فنی حکایت دارد.

گاس هیدینک سابقه سرمربیگری در تیم های ملی هلند، ترکیه، روسیه، استرالیا، کره جنوبی و تیم های چلسی انگلستان، رئال مادرید اسپانیا، فنرباغچه ترکیه، والنسیا اسپانیا و پی‌اس‌وی آیندهوون هلند را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال های چین فعالیت می کند.

تراکتورسازی در گذشته نیز با انتخاب جان توشاک به عنوان سرمربی این تیم نشان داد که کار چندان دشواری برای امضای قرارداد با مربی نامدار خارجی ندارد.

در روز های گذشته نیز صحبت هایی در خصوص حضور احتمالی دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق فولاد خوزستان، خونه به خونه بابل و ملوان بندر انزلی در تبریز مطرح بود که برخی اعتقاد داشتند که باید مربی با کارنامه بهتری راهی تبریز شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا بمب خبری دیگری در باشگاه تراکتورسازی منفجرخواهد شد؟

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.