والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز پس از دو هفته ناکامی این بار موفق شد میهمان خود تیم پیام مشهد را با شکست مواجه کرده و ششمین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته هفدهم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور عصر چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری شد که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز میزبان تیم پیام مشهد بود و در نهایت نیز موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

در این دیدار تیم شهرداری در ست های دوم، چهارم و پنجم موفق شد با نتایج ۲۶ بر ۲۴،  ۲۵ بر ۲۱ و ۱۷ بر ۱۵ بر حریف خود غلبه کند و در سوی مقابل تیم پیام در ست های اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ صاحب برتری شد اما در مجموع ست شماری این شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز بودند که موفق شدند این بازی خانگی را با نتیجه سه بر دو به سود خود خاتمه دهند.

پیروزی دو امتیازی برابر پیام مشهد، ششمین برد فصل تیم شهرداری تبریز بود که پس از دو هفته ناکامی و دو باخت برابر تیم های کاله آمل و شهرداری ورامین به دست آمد. تبریزی ها با این برد ۱۷ امتیازی شدند و در همان خانه دهم باقی ماندند اما تیم پیام با این نتیجه یک پله در جدول سقوط کرد و جای خود را به کاله داد.

تیم شهرداری تبریز در هفته هجدهم مسابقات سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور یکشنبه آینده به میهمانی تیم خاتم اردکان می رود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.