آسفالت

شهردار تبریز اعلام کرد: موضوع آسفالت، که امروزه یکی از دغدغه های شهروندان تبریزی به شمار می آید، باید به شکلی اساسی و بلندمدت حل شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر روز گذشته در همایش «رهاورد ۶۰» اظهار کرد: شهرداری می تواند طبق دوره های گذشته با روکش سطحی آسفالت تمام معابر شهر را پوشش بدهد اما قطعا این اقدام بادوام و بلندمدت نخواهد بود.

شهردار تبریز اعلام کرد: ما فشارها و انتقادات را تحمل می کنیم تا با اصول و استانداردهای لازم توزیع آسفالت اساسی در سطح شهر صورت گیرد.

شهین باهر یادآور شد: زمانی که بنده به عنوان شهردار تبریز فعالیت خود را آغاز کردم، دانشجویان و مهندسان شهرسازی از این اتفاق خوشحال شدند اما برای تدوام خوشحالی و رضایت آنان باید به جای کارهای ویترینی کارهای اساسی و اصولی که به نفع شهروندان عزیز است انجام بدهیم.

او همچنین تصریح کرد: علی‌رغم اینکه قیمت قیر نسبت به ۱.۵سال گذشته حدود ۴ یا ۵ برابر افزایش یافته است اما خوشبختانه در تامین قیر و آسفالت مشکلی نداریم و با تدابیری که از مدت‌ها پیش اتخاذ کرده بودیم تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد به توزیع آسفالت در سطح شهر ادامه می دهیم.

او در پایان گفت: شهرداری تبریز هم‌اکنون ۳ کارخانه تولید آسفالت دارد که کاملا فعال هستند و خروجی این کارخانه‌ها بر اساس اولویت‌بندی در نقاظ مختلف شهر توزیع می‌شود تا معضل آسفالت که یکی از معضلات اصلی شهرمان به شمار می‌آید حل و فصل شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.