جلسه معاونت فرهنگی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: سیاست‌های توانمند سازی بانوان در زمینه‌های مختلف آموزشی از اولویت‌های کاری معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی  در جلسه مربوط به توانمندسازی بانوان با اشاره به این‌که ظرفیت‌های اجتماعی شهرداری تبریز در خدمت ارتقای مهارت‌های بانوان و توانمندسازی شهروندان است، افزود: اقدامات شهرداری تبریز در پارک‌های ویژه بانوان و برپایی نمایشگاههای توانمندسازی بانوان و برنامه‌های مستمر فرهنگسراها و همایش‌های مختلف، در راستای افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی تدوین شده است.

وی افزود: ارائه برنامه های آموزشی در تمام زمینه‌ها می تواند به استحکام خانواده، افزایش نشاط محیط خانه و ایجاد انگیزه برای زندگی کمک فروانی کند.

حمیدی برپایی نمایشگاه‌های توانمندی‌های ویژه بانوان و مراکز خوداشتغالی بانوان  را در خدمت ارتقای خودباوری فردی و اجتماعی و ایجاد زمینه‌های اشتغال و اقتصاد خانواده‌ها موثر دانست.

جلسه مربوط به بررسی مشکلات و ساماندهی بازارچه خود اشتغالی  بانوی مهر و توانمندسازی شهروندان  با حضور سعید نیکو خصلت عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز، جعفری از  شهرداری منطقه ۷، محمدحسین حسن زاده مدیر کل سلامت و امور اجتماعی، خبازیان مدیر امور بانوان شهرداری تبریز و  نمایندگانی از اداره کل حراست و حقوقی شهرداری تبریز در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد.

در ادامه این جلسه در خصوص رونق بخشین به فعالیتهای مرکز خوداشتغالی بانوان  و استفاده حداکثری از توانمندیهای بانوان در خصوص برگزاری نمایشگاه های فصلی، معرفی محصولات و صنایع دستی و … مواردی مطرح و مقرر شد پیگیریهای لازم در این خصوص صورت گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.