احمد فیضی

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: فاز اول پنجره واحد شهروندی به زودی در شهرداری منطقه ۹ تبریز رونمایی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، به منظور بررسی عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، جلسه شورای پژوهش با حضور بهشتی رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

احمد فیضی در این جلسه گفت: تغییر رویکرد و نگرش مدیران شهری به فناوری اطلاعات شرط اصلی تحقق شهر هوشمند است.

وی همچنین به اهداف طبقه بندی شده، سرویس ها و خدمات سازمان به شهروندان و کارکنان شهرداری، پروژه های مطالعاتی، سامانه ها و نرم افزارهای مدیریت شهری، اشاره کرد و به تشریح وضعیت موجود این سازمان پرداخت.

فیضی ادامه داد: برای رسیدن به توسعه پایدار شهری و یک اقتصاد توسعه محور و در نهایت بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان راهی جز استفاده از فناوری های نوین به خصوص فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری کلان در این حوزه وجود ندارد.

فیضی در بخشی از سخنان خود به راه اندازی فاز اول پنجره واحد شهروندی به عنوان سیستم تعامل شهروندان با تمام دستگاه های دولتی اشاره کرد و افزود: این سیستم یکی از درگاه های خدمات رسانی به شهروندان بوده و تا چند روز آتی بعنوان پایلوت در شهرداری منطقه ۹ رونمایی می شود.

وی تاکید کرد: در پنجره واحد شهروندی تمام نیازهای شهروندان به صورت یکپارچه و از یک درگاه قابلیت ارائه خدمات مختلف را دارا است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز ضمن اشاره به رویکرد و نگرش افراد در به کارگیری نرم افزارها، استفاده کاربران از سامانه های تولید شده سازمان را شرط اصلی تحقق شهر هوشمند عنوان کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.