اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه رانندگان اتوبوسرانی را در صف اول خدمات رسانی این شرکت دانست و گفت: هدف نهایی خدمتگزاران در اتوبوسرانی، جلب رضایت و آسایش شهروندان است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی اظهار کرد: تلاش مدیران،  کارکنان و اتوبوسرانان در جهت جلب رضایت و ایجاد آسایش برای شهروندان و مسافران گرامی در مسافرت های درون شهری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: اتوبوسرانان و کارکنان معاونت اجرایی به عنوان پیشگامان خدمتگزاری در شرکت واحد در صف اول خدمات رسانی به شهروندان عزیز هستند، بنابراین باید بیش از پیش و با سعه صدر در جهت کسب رضایت شهروندان و مسافران عزیز گام بردارند.

جلالی گفت: معاونان و مدیران باید نظارت بیشتر و دقیق تری بر عملکرد ناوگان داشته باشند و مواردی از جمله رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، برخورد شایسته با مسافران و رعایت موارد انضباطی بیشتر مورد تاکید قرار بگیرد.

وی افزود: برگزاری دوره های مستمر آموزشی شامل بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان و همچنین دوره های تکریم ارباب رجوع برای رانندگان و بازرسان مناطق در طول سال از جمله اقدامات عملی برای رسیدن به اهداف مورد اشاره است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین به رسیدگی و بازدید مستمر از تاسیسات ناوگان از جمله نظافت اتوبوس ها و سایه بان ها اشاره کرد و گفت: اتوبوس های ناوگان از لحاظ فنی به صورت دوره ای مورد معاینه فنی قرار می گیرند تا سفرهای درون شهری مطمئن و ایمن برای شهروندان عزیز رقم بخورد.

وی ضمن اظهار تاسف از فوت یکی از شهروندان در سانحه تصادف مسیر ویژه اتوبوسرانی در خط ویژه محققی، یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگان اتوبوسرانی هنگام ورود به ناوگان از لحاظ فنی و مهارتی و همچنین سلامت کامل روحی و جسمی مورد تایید مراجع ذی صلاح قرار می گیرند و در دوره های مختلف آموزشی نیز توصیه های لازم برای رانندگی ایمن و با دقت بالا و رعایت حقوق عابران در هر شرایط انجام می گیرد، بر خود وظیفه می دانم در کنار دفاع از حقوق شهروندان و ایمن سازی ناوگان برای مسافران در سفرهای درون شهری از همکاران خود نیز دفاع کنم.

جلالی گفت: از شهروندان عزیز می خواهم ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از تردد در مسیرهای ویژه اتوبوسرانی با دوچرخه، موتورسیکلت و خودرو شخصی خودداری کرده و بخصوص قوانین مربوط به خطوط ویژه را بیشتر رعایت کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

وی ضمن قدردانی از رسانه ها و انعکاس به موقع اخبار و رویدادها، اظهار کرد: برخی رسانه ها و صفحات و کانال های فضای مجازی با بی انصافی و با یک حادثه، نه تنها خدمات کل سیستم اتوبوسرانی را زیر سوال می برند بلکه در برخی مواقع اقدام به توهین به همکاران شرکت می کنند که لازم می دانم بعضی از عزیزان فعال در رسانه ها را دعوت به رعایت انصاف و عدل در انعکاس واقعی اخبار کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.