ثابتی

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از نظر گستردگی ساختار و تاثیرگذاری بر حوزه‌های تخصصی، جایگاهی متمایز و ارزشمند در مجموعه شهرداری تبریز دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، محمد ثابتی در دیدار با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: تحولات ساختاری در مجموعه شهرداری تبریز، پس از مطالعات وسیع و با طی مراحل قانونی، محقق شده و تاثیرات آن، در چابک‌سازی سیستم اداری و افزایش بازده کاری، مثبت خواهد بود.

وی متذکر شد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، با سه معاونت تخصصی و بیش از ۱۲۷ پست سازمانی، بزرگترین سازمان شهرداری تبریز است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، با ادغام دو سازمان «فرهنگی‌وهنری» و «ورزشی» و افزوده‌شدن حوزه اجتماعی تشکیل شده‌ و مهم‌ترین دستاورد تحولات ساختاری در شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

ثابتی با اشاره به اینکه حوزه اجتماعی، حساس‌ترین بخش از فعالیت‌های سازمان است، گفت: با توجه به وسعت اختیارات و مسئولیت‌هایی که در اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیش‌بینی شده، نقش این سازمان در ارائه پیوست‌های فرهنگی و توسعه مشارکت‌های شهروندی، برجسته پیش‌بینی شده‌است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نیز در این دیدار، بر لزوم همکاری مداوم با مدیریت ستادی شهرداری تبری تاکید کرد.

وی حوزه نوسازی و تحول اداری را از ارکان مدیریت ستادی شهرداری تبریز خواند و افزود: تعامل موثر با این مجموعه، می‌تواند باعث شناسایی ظرفیت‌های نهفته، بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های قانونی و افزایش توان خدمتی در سازمان شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.