آیرال خبر،حضرت آیت الله مجتهد شبستری در میانه:مبادا افراد مورد پسند آمریکا به کُرسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دست یابند/حضو حداکثری مردم تیری در چشمان دشمن است
به گزارش آیرال خبر شامگاه دیروز با حضور در شهرستان میانه در جمع مردم این شهرستان با اشاره به درجه والای حضرت فاطمه (س)، اظهار داشتند: این جایگاه تنها برای این نبود که ایشان دختر پیامبر(ص) بودند بلکه علاوه بر این حضرت زهرا(س) همسر ولایت و مادر امامت هستند که هر کدام از این صفات بیانگر شخصیت بالای این بانوی بزرگوار اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به چهار زن بهشتی اشاره کردند و گفتند: چهار زن بهشتی وجود دارد که حضرت خدیجه و فاطمه جز آنان هستند و این ۴تن به حافظ جان ولی الله مشهور شده اند.

نماینده امام خامنه ای در استان، از حضرت خدیجه کبری (س) به عنوان حافظ جان پیامبر یاد کردند و افزودند: او نه تنها از لحاظ مالی بلکه به لحاظ جانی نیز پیامبر را مورد حمایت قرار داده بود.

حضرت آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه رفتار حضرت فاطمه (س) باید برای خانم ها حتی برای آقایان نیز باید الگو باشد، خاطرنشان کردند: حضرت زهرا سرمشق و الگوی همگان در راه خداست.

ایشان، تصریح کردند: بدحجابی و مسائلی که در جامعه امروزی وجود دارد هیچ گونه مشابهتی با سیره حضرت زهرا (س) ندارد چراکه حضرت فاطمه(س) الگوی عفاف و حجاب برای دختران کشورمان است که باید از ایشان درس بگیرند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، به مسئله ولایت پرداختند و تاکید کردند: پایه های اسلام بر ۵اصل استوار است که مهم ترین این اصل ها، مسئله ولایت است لذا مسئله ولایت کلید احکام الهی می باشد.

ایشان، با بیان اینکه اگر ولایت نباشد هیچ گونه عبادتی در پیشگاه خدا قبول نیست، اذعان داشتند: اگر رهبری الهی نباشد مردم به راه های انحرافی قدم می گذارند که ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، برکات ولایت فقیه را لمس و درک کردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اگر امام راحل نبود انقلاب به ثمر نمی رسید، گفتند: وجود با برکت امام و تدبیرات مدبرانه ایشان باعث نجات کشور از دست مستکبران شد و پایداری انقلاب تاکنون نشان دهنده برکت وجود ولایت فقیه در کشور است.

ایشان، ادامه دادند: ما باید قدر این نعمت عظمی را بدانیم چراکه نعمت ولایت نعمتی والاست که اگر تا اخر عمر سجده شکر به جای آوریم بازهم نمی توانیم حق این نعمت را ادا کنیم.

امام جمعه تبریز، در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کردند و اظهار داشتند: اقتصاد مقاومتی حلاّل همه ی مشکلات است و به جای اینکه چشممان را به واردات محصولات خارجی بدوزیم باید به فکر رسیدن به اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید کشورمان باشیم.

ایشان، اضافه کردند: اگر به رهنمودهای رهبری به خصوص به مسئله اقتصاد مقاومتی عمل شود ایران در آینده ای نچندان دور گلستان می شود.

نماینده امام خامنه ای در آذربایجان شرقی، به وظایف مجلس خبرگان رهبری اشاره کردند و گفتند: ما در کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری، تمامی فعالیت های رهبری را رصد می کنیم و شاهد این هستیم که به امید خداوند نه تنها از فعالیت های مدبرانه رهبری کاسته نشده بلکه روز به روز به آن افزوده می شود.

حضرت آیت الله مجتهد شبستری، مهم ترین نهاد در جمهوری اسلامی را مجلس خبرگان رهبری دانستند و شرکت مردم و انتخاب اصلح آنان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در تعیین سرنوشت کشور موثر دانستند.

ایشان، خاطرنشان کردند: مبادا مردم افرادی را انتخاب کنند که از انقلاب و رهنمودهای آن زاویه بگیرد و افراد مورد پسند آمریکا به کُرسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دست یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، یادآور شدند: مردم ایران به خصوص مردم غیور آذربایجان با حضور گسترده و آگاهانه خود، با تعداد آراهایی که بر صندوق های رای می اندازند بر قلب دشمنان تیری فرو می نشانند.

نماینده امام خامنه ای در آذربایجان شرقی، در آخر خطاب به مردم شهرستان میانه گفتند: اگر شما مردم با رای های آگاهانه خود صندوق های رای را پر نکنید و فضا را رها سازید، نتیجه انتخابات به نفع دشمن تمام می شود و بنا به فرمایشات رهبری که فرمودند: حتی کسانی که من را قبول ندارند، به پای صندوق های رای آمده و رای دهند چراکه در صحنه بودن مردم سرنوشت ساز بوده و خاری برچشم دشمنان است.

سیاسی 94/12/3

کدخبر110628

خبرنگار125

انهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.