آیرال خبر ،استاندار آذربایجان شرقی گفت: آرای مردم، امانت هایی در دستان ماست و ما قول می دهیم که حافظ یکایک آرای مردم باشیم.

 

به گزارشآیرال خبر ، اسماعیل جبارزاده در همایش توجیهی- آموزشی منطقه ای ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: هدف از برگزاری این نشست، آمادگی هر چه بهتر برای انجام مهمی است به نام انتخابات که یکی از مهم ترین مصادیق امانات مردم و حق الناس است.

 

وی افزود: مصمم هستیم که مر قانون و آن چه که قانون درباره انتخابات گفته است را انجام داده و حافظ یکایک آرا و امانات مردم یعنی آرای صندوق ها باشیم.

 

وی ادامه داد: در کنار عمل به مر قانون، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، از دیگر خواسته های ماست و فرمانداران و بخشداران باید تمامی عواملی را که باعث حضور حداکثری مردم می شود بررسی کرده و سیاست های لازم را اتخاذ کنند.

 

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سالجاری بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور حداکثری مردم داریم، تصریح کرد: تک تک آرا مردم در صندوق های اخذ رای، موید تایید نظام توسط مردم است.

 

وی با تاکید مجدد بر لزوم تقویت عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات ادامه داد: تا کنون شش جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم در آذربایجان شرقی، یکی از سالم ترین و با شورترین انتخابات را شاهد باشیم.

سیاسی 94/7/22

کدخبر110158

خبرنگار: 18

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.