آیرال خبر،محمدحسن اسوتچی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با انتقاد از مطرح شدن گاه به گاه بحث تعدیل نیروی انسانی در شهرداری تبریز اظهار داشت: یک بار هم در شورای سوم به این مسئله اشاره کرده بودم که برای اینکه تعدیل نیرو صورت نگیرد باید دور شهرداری دیوار بکشیم و بگوییم جذب نیروی انسانی صورت نمی‌گیرد چرا که به دنبال تعدیل 5 نفر نیرو در شهرداری 15 نفر جایگزین می‌شوند!

 

به گزارش آیرال خبر،عضو شورای شهر تبریز با اشاره به خبر رفع تحریم‌ها گفت: امیدوارم پس از تحریم‌ها، مقوله نظارت در شهرداری نیز از تحریم خارج شود چرا که به نظر می‌رسد لازم است ما برای نظارت کردن بر شهرداری دست به دامن برجام شویم تا آن را نیز از تحریم خارج کنند.

وی با تاکید بر لزوم انجام وظیفه نظارتی در شورا خطاب به ریاست شورای شهر تبریز گفت: اگر به لحاظ معنوی به آقای نجفی مدیون هستید و نمی‌توانید بعضی پرسش‌های ما را از وی بپرسید این وظیفه را به دیگران محول کنید تا برخی صحبت‌ها به گوش شهردار تبریز برسد.

اسوتچی تاکید کرد: آقای دبیری! شاید برای شما تفاوت نکند ولی چندین شرکت خدماتی در آرپا دره‌سی حقوق آبان ماه خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند و برخی از نامه‌ها هم از سوی شما پاسخ داده نمی‌شود و گویا توطئه سکوت در میان است.

اسوتچی در ادامه صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه لازم است فعالیت‌های مالی شهرداری شفاف باشد، تصریح کرد: مسئولان شهرداری تبریز از طرفی اظهار می‌کنند که بانک شهر بانکی خصوصی است و نمی‌توانند وارد جزئیات کاری آن شوند اما از طرفی دیگر در رادیو اعلام می‌کنند مردمی که به شهرداری بدهی دارند می‌توانند از این بانک وام با نرخ سود صفر درصد دریافت کرده و بدهی خود را به شهرداری بپردازند، این تناقضات برای چیست؟!

اسوتچی افزود: این مسئله هم دایما به گوش می‌رسد که شهرداری تبریز در شرایط نیاز اقتصادی و مالی در برخی مناطق دست به تهاتر زده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: اگر عیدانه کارگران مانند کارمندان پرداخت نشود، از روش‌های دیگری برای درخواست این کار استفاده خواهم کرد و از همین الان می‌گویم تا جلوی گلایه‌های بعدی راجع به این موضوع گرفته شود.

اجتماعی 94/10/27

کدخبر110459

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.