آیرال خبر،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در برابر آنهایی که به آمریکا دل بسته‌اند و بی‌تفاوت در جامعه قدم بر می‌دارند و در جایگاه تصمیم‌گیر جامعه قرار دارند خواهیم ایستاد.
به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی‌زاده صبح امروز در همایش تجدید میثاق با امت و ولایت در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: این محفل نورانی برای یادآوری فجر آفرینان که در راس آن امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه امروز نخستین روز دهه فجر و بازگشت ظفرمندانه امام خمینی(ره) است، گفت: امروز میثاق امت و ولایت بیان شده و امروز تجدید بیعت با آرمان امام داریم که هدف اصلی ایشان فقط اسلام بود.

رئیس ستاد دهه فجر با اشاره به سئوال خبرنگاران در آن زمان از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هدف نهضت امام در چیست، گفت: ایشان گفتند که مکتب ما نهضت ما است و ما راه ایشان را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به اسلام و ایران عزت بخشید و از زیر ظلم و ستم بیگانگان و دشمنان خطرناک اسلام و قرآن نجات داد، افزود: امام راحل به مسلمانان عالم هویت اسلامی بخشید و با آمدنش روحیه خودباوری را در روح و جسم ایرانی تزریق و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه ایجاد کرد.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ملت ایران را در تمام دنیا سرافراز کردند و طبق فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز با اراده راسخ به تجدید بیعت با امام سفر کرده آمده‌ایم، گفت: امروز قاطعانه به امام راحل قول می‌دهیم که در غیاب روح مقدس‌شان میثاق می‌بندیم که تا آخرین قطره خون در دفاع از آرمان‌های انقلاب بوده و در کنار مقام معظم رهبری که امام گونه در مقابل توطئه‌ها ایستاده و وحدت بین مردم را حفظ کرده‌اند خواهیم بود.

تقی‌زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) رمز پیروزی انقلاب و بقای انقلاب را وحدت و انسجام می‌دانستند، افزود: در این محفل نورانی با امام عهد می‌بندیم که از این انقلاب که ماحصل خون هزاران شهید است را با جان و دل حفاظت کنیم.

وی ابراز کرد: در نخستین روز دهه فجر قول می‌دهیم ذره‌ای از اصول انقلاب دور نخواهیم شد و در برابر آنهایی که به آمریکا دل بسته‌اند و بی‌تفاوت در جامعه قدم بر می‌دارند و در جایگاه تصمیم‌گیر جامعه قرار دارند خواهیم ایستاد و در صورت لزوم جان خود را تقدیم اسلام می‌کنیم.

کدخبر110915

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.