آیرال خبر
به گزارش آیرال ، محمد محمدپور در در جلسه ستاد استانی برنامه ریزی برای تبریز ۲۰۱۸ افزود: اگر رسانه انتقادی می کند قطعا انتقادی مسئولانه است و غفلت از آن نقاط کور را در مسیر ایجاد خواهد کرد و ما را در ادامه مسیر به مشکل خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه رسانه چشم بیدار و قانونی جامعه است افزود: چه زمان از مطبوعات دعوت شده است تا در جریان کارهای انجام گرفته که اکنون مورد انتقاد عدم انعکاس تبریز ۲۰۱۸ قرار گیرد؟!

محمدپور خطاب به شهردار تبریز تصریح کرد: آقای شهردار پنج ماه تا این رویداد بزرگ زمان باقی مانده است و هنوز ایرلاین ما با بحران مواجه است، معاون وزیر نیز برای سفر به تبریز با تاخیر های چند ساعته مواجه شد!

وی ادامه داد: آیا انتقاد از وضعیت ایرلاین ها کاری به غیر از احساس مسئولیت و اطلاع رسانی است؟ آیا پاداش رسیدگی به دغدغه های مردم شکایت از رسانه مربوطه است؟!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اضافهه کرد: اگر رسانه در موعد مناسب انتقاد خود و رسیدگی لازم را انجام ندهد، خسارت این بحران ها درون سازمانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: فکر نمی کنم تاکنون انتقادی سنگین تر از انتقاد خانم احمدی پور معاون محترم رئیس جمهوری که طی جلسه ای گذشت شنیدید، از رسانه شنیده باشید.

محمدپور اذعان داشت: پیشنهاد من این است که تمام کارگروه های تبریز ۲۰۱۸ نشست های مطبوعاتی مستقیمی با اصحاب رسانه داشته باشند تا از این ظرفیت بالقوه رسانه های استان به صورت بهینه استفاده شود
کد خبر 100076
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.