آیرال خبر
به گزارش سرویس اقتصادی آیرال، “مسعود پزشکیان” در خصوص آخرین وضعیت انتقال سهام گروه مادر صنعتی ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی، به خبرنگار «آیرال» گفت: نمایندگان تبریز به رئیس جمهور نامه نوشته اند که سهام گروه ماشین سازی تبریز به شستا واگذار شود و امیدوارم با حضور دکتر عبدالعلی زاده در راس هیات مدیره شستا اتفاقات خوبی برای ماشین سازی رخ دهد.

وی افزود: اخیراً با وزیر اقتصاد در این رابطه جلسه داشتیم مطرح کردند که جدیداً قرار است سهام این گروه به افراد حقیقی واگذار شود که طبق آخرین اطلاع چنین چیزی اتفاق نیافتاده است.

پزشکیان تاکید کرد: هدف ما تضمین توسعه ماشین سازی در صورت واگذاری سهام است و نتیجه جمع بندی این اتفاقات را و دستور رئیس جمهور برای واگذاری ماشین سازی به شستا را پیگیری می کنیم.

وی افزود: آقای دکتر ربیعی و عبدالعلی زاده قول داده اند ماشین سازی را در صورت انتقال سهامش یه شستا حمایت کنند تا این صنعت مادر کشور دوباره روی ریل توسعه قرار گیرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این هفته قرار است مجددا با آقای طیب نیا جلسه داشته باشیم تا مسائل گروه ماشین سازی تبریز بررسی و نهایی شود.

پزشکیان تاکید کرد: در هر صورت ماشین سازی باید روند توسعه را طی کند و سهام این گروه به هر مجموعه ای واگذار شود، باید این اطمینان و تعهد را به ما بدهند که ماشین سازی در ریل توسعه قرار خواهد گرفت.
کدخبر100059
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.