به گزارش آیرال خبر، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس)، روز جمعه (فردا) و از ساعت 15:00 گسترش فولاد تبریز در استادیوم اختصاصی اش بنیان دیزل میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود.

با این که فیروز کریمی، گسترش را در بدترین حالت ممکن تحویل گرفت و هدفش هم بالا کشیدن این تیم از منطقه سقوط بود، اما نتایج بسیار خوبی که رقم خورد، حتی فوتبال دوستان تبریزی را هم امیدوار به کسب سهمیه کرد.
ولی متاسفانه تیم تحت امر آقا فیروز پس از برد برابر سپیدرود رشت در هفته 18 ام، رنگ پیروزی را ندید و پس از کسب 4 تساوی پیاپی، در آخرین بازی نیز قافیه را به تیم همشهری خود تراکتورسازی در دربی تبریز باختند تا 5 هفته ی بدون پیروزی را پشت سر بگذارند و امیدها را برای کسب سهمیه بسیار کمرنگ کنند.

با نگاهی به آخرین بازی آبی های تبریز پیش از تعطیلات آسیایی! در می یابیم نحوه بازی گسترش فولاد که مبتنی بر دفاع اتوبوسی و تجمع در زمین خودی بود به مذاق هیچکس خوش نیامد و حتی صدای اعتراض تماشاگران خودی را نیز در آورد.
حال پس از تقریبا 10 روز تعطیلی لیگ برتر، انتظار می رود آبی های سابق و سفیدهای این روزهای فوتبال تبریز، با حالتی تهاجمی تر به مصاف پیکانی بروند که همسایه دیدار به دیوارشان در جدول رده بندی هستند و به نوعی باخت برابر این تیم، یک شکسن 6 امتیازی و خاموش کردن اندک بارقه های امید برای کسب سهمیه آسیایی خواهد بود.

اما پیکان مجید جلالی که این روزها به سانِ یک فِراری در لیگ برتر عمل می کند، توانسته در دو بازی قبلی خود با نتایج مشابه 2-1 تیم های مشکی پوشان و فولاد خوزستان مدعی کسب نایب قهرمانی لیگ برتر را شکست دهد.
تیم مجید جلالی با 35 امتیاز و هم امتیاز با استقلال تهران و با تفاضل گل کمتر، در رده هفتم جدول جا دارد و در صورت برد برابر گسترش فولاد و شکست احتمالی تیم های بالاتر از خود حتی می تواند به رده دوم جدول هم برسد.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت این جدال حساس میان تیم های هفتم و هشتم جدول چگونه خواهد بود و کدام تیم خواهد توانست موقعیت خود در نیمه بالای جدول را حفظ کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.