به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جمع نمازگزاران مسجد الصادق کوی ولی‌عصر(عج) تبریز با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دهه فجر مقطعی از تاریخ است که «کلمه توحید» در وحدت کلمه اعتلا یافت.

وی با تأکید بر این‌که بزرگداشت یوم ‌الله ۲۲ بهمن، به معنای یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم، خداجو و پیرو ولایت که با نثار خون خود ثابت کردند که حق بر باطل پیروز است، گفت: این انقلاب امیدی در دل مستضعفان عالم و نوری در دل تاریکی بوده است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت ملت به سمت آزادی و استقلال را رقم زد، تصریح کرد: کشوری که در تمامی عرصه‌ها وابسته به بیگانه‌ بود، امروز در بخش‌های مختلف توانسته عزت، اقتدار و خودکفایی خود را به رخ دشمنان دیرین خود بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی مظهر اقتدار ملی و منشأ عزم و اراده ملتی است که تصمیم به رها شدن از زنجیرهای ظلم و ستم استبداد، استکبار و استعمار گرفته بود، گفت: تنها وحدت حول محور ولایت بود که توانست رژیم ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی را سرنگون کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با بهره‌گیری از اندیشه‌های رهایی‌بخش آن عالمم وارسته و البته با همراهی ملت ایران، انقلابی را رقم زدند که جهانیان را به شگفتی واداشت، امروز شاهدیم که این انقلاب الگویی برای تمامی نهضت‌های آزادی‌بخش جهان شده است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران الگو و مسیری جدید پیش روی ملت‌های دربند و ستم‌کشیده دنیا ترسیم کرد، افزود: ملت ایران، با تمام دشمنی‌ و توطئه‌های بدخواهان توانسته در سایه پیروی از رهبری، به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یافته و از این پس نیز با همدلی حداکثری این‌گونه خواهد بود.

امام جمعه تبریز خواستار حضور حداکثری و آگاهانه آحاد مردم آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شد و گفت: فردا فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گلگون کفن است، حضور ملت در جشن پیروزی انقلاب به یقین نقشی بازدارنده در توطئه های دشمن خواهد داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.