سومین سالگرد شهادت شهید جبهه مقاومت اسلامی، حامد جوانی و شب سوم جانباز و فرمانده عاشورایی، ابوالشهید حاج رضا اکبری برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری آیرال خبر، شهدای جبهه مقاومت اسلامی ستارگان پر فروغی بودند که در چهارمین دهه‌ی انقلاب اسلامی با همان حال و هوای رزمندگان دهه‌ی شصت و با همان آرمان صیانت از حریم اسلام اینبار مجاهدانه جبهه‌ی نبرد سوریه را برای عقب راندن خصم برگزیدند و به کاروان کربلائیان پیوستند.

شهید ابوالفضلی حامد جوانی ششمین شهید مدافع حرم آذربایجانی و جزو شهدای جوان مدافع حرم آذربایجان متولد 28 آبان 69 بود که در روز 23 اردیبهشت 94 در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شده و بر اثر شدت جراحات حدود 43 روز در سوریه و مدتی در بیمارستان بقیه الله تهران بستری و در حالت کما بود که سرانجام با لبیک به دعوت حق، 3 تیر ماه 94 به قافله سیدالشهدا(ع) پیوست و در گلزار شهدای وادی رحمت آرام گرفت.

گفتنی است مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حریم زینبی حامد جوانی با سخنرانی سردار «چهارباغی»روز پنج شنبه هفتم تیرماه سال جاری از ساعت 18 در حسینیه اعظم شهدای گمنام گلزار واری رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

همزمان با این برنامه شب سوم “حاج رضا اکبری” پدر شهید جبهه مقاومت صادق عدالت اکبری که خود از جانبازان و فرماندهان لشکر 31 عاشورا بود، نیز برگزار خواهد گردید.

بخشی از وصیت نامه‌شهید حامد جوانی

“ای عاشقان اهل بیت رسول الله! من خیلی آرزو داشتم که ۱۴۰۰ سال پیش بودم و در رکاب مولایم امام حسین(ع) می‌جنگیدم تا شهید شوم و حال، وقت آن رسیده که به فرمان مولایم امام خامنه‌ای لبیک گفته و از اهل بیت پیامبر دفاع بکنم. لذا به همین منظور عازم دفاع از حرمین به سوریه می‌شوم و آرزو دارم همچون حضرت عباس(ع) در دفاع از خواهر بزرگوارشان شهید بشوم.”

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.