حجت‌الاسلام آل ‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با مدیرکل و کارکنان آن دیدار کرد.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام آل‌ هاشم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، فعالیت جدی این نهاد در زمینه ترویج ورزش همگانی و ارتقای سلامت عمومی با رعایت شئونات اسلامی در برنامه های مختلف را اولویت اصلی آن دانست.

وی که به صورت سرزده و برای تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به کارکنان این اداره کل در آنجا حضور یافته بود، با حضور در محل کار واحدهای مختلف هفته تربیت بدنی و ورزش را به تک تک کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک گفت و از پایگاه قهرمانی استان بازدید کرد.

با توجه به ایجاد پایگاه سلامت در محل اداره کل، امام جمعه تبریز همچنین با حضور در آن محل تست سلامت داده و با کارکنان هیأت پزشکی ورزشی استان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام آل هاشم از زمان انتصاب خود به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، کارهای شاخص بسیاری را به بوته اجرا گذاشته است که از آن جمله حضور در مناسبت‌های مختلف در بین مردم، بازدید از محل کسب افراد و بازدید کاملاً سرزده از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.