شاگردان افشین قطبی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر به برتری رسیدند.

به گزارش آیرال خبر، تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.

داور وسط: بیژن حیدری- کمک داوران: ایلدروم و عسگر محمدی – داور چهارم: یاسر همرنگ

گل تیم تراکتورسازی توسط علیرضا نقی زاده در دقیقه ۷۶ و گل های تیم فولاد خوزستان نیز توسط رضا میرزایی در دقیقه ۲۴ و لوسیانو پریرا در دقیقه ۵۱ (پنالتی) به ثمر رسید.

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌ فر، علیرضا نقی‌ زاده، مهدی مهدی‌ پور( از دقیقه ۸۵ – رضا شربتی) ، مسعود‌ شجاعی، یوکیا سوگیتا، قائم اسلامی‌ خواه( از دقیقه ۴۹ – محمدرضا آزادی) و محمدرضا مهدی زاده( از دقیقه ۴۹ – احسان پهلوان)

سرمربی:محمد تقوی

فولاد خوزستان

احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی( از دقیقه ۶۹ – نگچی لوپز)، عارف آقاسی ، لوسیانو پریرا، سینا مریدی و رضا میرزایی( از دقیقه ۴۶ – صابر حردانی( از دقیقه ۹۰+۳ – میلاد بدرقه))

سرمربی: افشین قطبی

دقایق حساس: 

دقیقه ۵: شیمبا با استفاده از اشتباه محد طیبی صاحب موقعیت حساس شد ولی ضربه این بازیکن توسط دروازه بان تیم تراکتورسازی برگشت داده شد ولی باز هم بازیکن تیم میهمان به سمت دروازه محسن فروزان شوت زنی کرد که محسن فروزان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: سوگیتا با حرکت سریع وارد محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان شد که در ادامه توپ با شوت این بازیکن در اختیار دروازه بان تیم میهمان قرار گرفت.

دقیقه ۲۴: (گل تیم فولاد خوزستان) رضا میرزایی با استفاده از ضد حمله صاحب موقعیت حساس شد که این بازیکن پس از ورود به داخل محوطه جریمه تیم میزبان، توپ را از طریق زاویه بسته به سمت دروازه شوت زد که توپ پس از برخورد با تیرک عمودی دروازه وارد دروازه شد تا گل اول بازی شکل بگیرد .

دقیقه ۳۸: دانیال اسماعیلی فر توپ را به داخل محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان ارسال کرد که در ادامه قائم اسلامی خواه به خوبی به توپ ضربه نزد تا توپ با مشایعت مرادیان از کنار دروازه راهی اوت شود.

دقیقه ۲+۴۵: دانیال اسماعیلی فر از طریق ضربه ایستگاهی توپ را ارسال کرد که با فاصله نسبتا کم به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم فولاد خوزستان راهی اوت شد.

دقیقه ۴۹: پریرا به خوبی توپ را با استفاده از اشتباه بازیکن تیم میزبان در اختیار گرفته و به زبیدی پاس داد که این بازیکن پس از ورود به داخل محوطه جریمه توسط دانیال اسماعیلی فرد متوقف شده و به زمنی افتاد که داور خطای پنالتی را اعلام کرد.

دقیقه ۵۱: (گل دوم تیم فولاد خوزستان) لوسیانو پریرا از طریق نقطه پنالتی با شوت محکم توپ را وارد دروازه محسن فروزان کرد.

دقیقه ۵۷: احسان حاج صفی از پشت محوطه جریمه توپ را به دانیال اسماعیلی فر در داخل محوطه جریمه پاس داده و این بازیکن در شرایطم تک به تک با دروازه بان تیم فولاد خوزستان قرار داشته و موفق به گلزنی شد ولی داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۵۹: دانیال اسماعیلی فر با حرکت تاکتیکی دو بازیکن تیم فولاد خوزستان را از پیش رو برداشته و وارد محوطه جریمه تیم میهمان شد که ضربه این بازیکن توسط احسان مرادیان برگشت داده شده و در ادامه توپ با شوت بازیکن تیم تراکتورسازی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: دانیال اسماعیلی فر با حرکت سریع وارد محوطه جریمه تیم میهمان شد که پاس این بازیکن در اختیار سوگیا قرار گرفته و توپ با شوت این بازیکن در اختیار دروازه بان فولاد خوزستان قرار گرفت.

دقیقه ۶۴: شوت بیت سعید از پشت محوطه جریمه در اختیار محسن فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۷۰: کارت زرد داور به لوسیانو پریرا از تیم فولاد خوزستان

دقیقه ۷۴: کارت زرد داور به صابر حردانی از تیم فولاد خوزستان

دقیقه ۷۶: ( گل تیم تراکتورسازی تبریز) احسان حاج سفی از طریق کرنر توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که علیرضا نقی زاده توانست توپ را با ضربه سر وارد دروازه تیم فولاد خوزستان کند.  

دقیقه ۹۰: کارت زرد داور به احسان حاج صفی از تیم تراکتورسازی تبریز

دقیقه ۴+۹۰: بازیکن تیم فولاد خوزستان با ضد حمله سریع توپ را در اختیار لوسیانو پریرا در داخل محوطه جریمه قرار داده و شوت این بازیکن در موقعیت تک به تک به محسن فروزان از بالای دروازه راهی بیرون شد.

اتفاق ویژه:

حدود ۸۰ هزار نفر از هواداران تیم میزبان با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

پورمحمدی، استاندار جدید آذربایجان شرقی و بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ورزشگاه یادگار امام حضور داشت.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان با این نتیجه در جدول رده بندی ۱۸ امتیازی شده و تراکتورسازی نیز ۲۶ امتیازی باقی ماند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.