دوربین های هوشمند

آیرال خبر- با افزایش سه برابری تعداد دوربین‌های هوشمند در قالب طرح “رینگ سلامت”، فضای ایمن شریان‌های اصلی تبریز برای شهروندان بیشتر از قبل می‌شود.

به گزارش آیرال خبر، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار گفت: رینگ سلامت، شامل افزایش تعداد دوربینهای هوشمند با هدف ایجاد فضای ایمن در شریانهای اصلی شهر برای شهروندان احداث میشود.

آدی بیگ افزود: در اجرای این طرح تمام پیرامون شهر تبریز شامل جاده سنتو، اتوبان شهید کسایی و اتوبان پاسداران با نصب دوربینهای هوشمند و ثبت پلاک ایمن سازی میشود .

وی ادامه داد: هم اکنون تعدادی دوربین در شریانهای اصلی شهر وجود دارد که با همکاری پلیس راهور، این تعداد تا پایان سال به ۳۰ دوربین افزایش مییابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با مدیریت هوشمند شهر و احداث رینگ سلامت میتوانیم تبریز را به فاکتورهای اولیه شهر سالم و ایمن مجهز کنیم. این فاکتورها لازمه تحقق شعار”شهر سالم، شهروند سالم” است و امیدواریم با همکاری تمام مسئولان و ادارات ذیربط، به این هدف دست یابیم.

وی افزود: بدیهی است که حفظ جان انسانها در اولویت اصلی برنامه تمامی ادارهها و سازمانها است و ما هم در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بر این اصل مهم تاکید و اهتمام داریم.  

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.