آیرال خبر- امام جمعه تبریز با بیان اینکه حسن باقری در تسخیر لانه جاسوسی نقش کلیدی داشت، گفت: حسن باقری وقتی به الجزایر می‌رود، در پوشش خبرنگار در آن اجلاس حاضر شده و با اطلاع‌رسانی به موقع موجب می‌شود مرحله مهمی از انقلاب اسلامی رقم بخورد.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در اجلاسیه نیروهای مسلح از اجلاسیه‌های کنگره ملی بزرگداشت شهید حسن باقری افشردی که در سینما سرباز ارتش برگزار شد، ویژگی‌های شهید حسن باقری افشردی را برشمرد و اظهار داشت: شهید باقری به قدری فرد نابغه و طراح بود که سردار قاسم سلیمانی همه فرماندهان دوران حاضر را تربیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه حسن واقعا مثل یک رهبر بود، افزود: او بهشتی جنگ بود، یعنی همان نقشی که شهید مظلوم بهشتی برای انقلاب و نظام و امام داشت، حسن باقری همان نقش را برای جنگ و جبهه داشت. همه فرماندهان نظرشان این بود که اگر زنده می‌ماند، در جنگ تاثیر بسیار زیاد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید باقری را مقام معظم رهبری کشف کردند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری شهید باقری را به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی و در حزب جمهوری اسلامی به عنوان یکی از استعدادهای برتر در حوزه رسانه کشف کرده و به مسئولان اطلاعاتی معرفی می‌کنند که سرلشکر رضایی هم غلامحسین افشردی را در قالب فرمانده قرارگاه و یکی از ارکان مهم جنگ در اطلاعات و عملیات به کار می‌گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه حسن باقری در تسخیر لانه جاسوسی نقش کلیدی داشت گفت: حسن باقری وقتی به الجزایر می‌رود، در پوشش خبرنگار در آن اجلاس حاضر شده و با اطلاع‌رسانی بدیع از مذاکرات ایران و آمریکا و پرداختن به حاشیه اجلاس الجزایر و شفاف‌سازی به موقع موجب می‌شود مرحله مهمی از انقلاب اسلامی رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه نقش شهید باقری در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش ناشدنی است ابراز داشت: از اینکه شهید باقری و سردار محمد باقری فرمانده ستاد مشترک نیروهای مسلح از فرزندان نابغه آذربایجان هستند، به خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.