آیرال خبر- رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و … هفته‌ی جاری از (۲۹دی تا ۵ بهمن ماه) در تبریز برگزار می‌شود .
به گزارش آیرال خبر، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:
«نمایشگاه» 
*نمایشگاه گروهی پوستر «خبر چین» از ٢٨ دی تا ٩ بهمن، همه روزه از ساعت ١۶ تا ٢۰ در کافه گالری ملک پذیرای بازدیدکنندگان است.
*نمایشگاه کاتبان قرآن کریم تا ۳۰ دی، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه ماه دایر است.
«سینما»  
* فیلم‌های “دزد و پری۲” به کارگردانی حسین قناعت، “اتاق تاریک” به کارگردانی روح الله حجازی، ” قانون مورفی” به کارگردانی رامبد جوان، ” درساژ ” به کارگردانی پویا بادکوبه ، “مارموز” به کارگردانی کمال تبریزی، “پیشونی سفید۲” به کارگردانی جواد هاشمی ، “تخته‌گاز” به کارگردانی محمد آهنگرانی، “بمب یک عاشقانه” به کارگردانی پیمان معادی، “میلیونر میامی” به کارگردانی مصطفی احمدی، “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “پاستاریونی” به کارگردانی سهیل موفق در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید .
* فیلم‌های “دزد و پری۲”، “قانون مورفی”، “تخته‌گاز”، “بمب یک عاشقانه”،”کلمبوس”،”مارموز”، “اتاق تاریک” در سینما ناجی و فیلم‌های “وای آمپول”، “هزارپا” و “پیشونی سفید ۲”  در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.
* فیلم‌های”قانون مورفی”،”مارموز” ،”بمب یک عاشقانه”و “تخته‌گاز” در سینما قدس، فیلم‌ “وای آمپول” در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید .
* فیلم‌های “کلمبوس”، “قانون مورفی”، “تخته‌گاز” و “دزد و پری ۲”در سینما ۲۹ بهمن و فیلم‌‌ “مارموز” در سینما انقلاب و فیلم‌های “بمب یک عاشقانه” و “ماموز” در سینما الف اکران می‌شود .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.