مدبر.jpg

آیرال خبر- مدیر عامل سازمان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از آغاز ساماندهی تابلو های منصوب در سطح شهر بر اساس طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، علی مدبر در گفتگو با شهریار، با بیان این خبر گفت: در حال حاضر شاهد نصب غیر اصولی تابلوهای شهری از جمله ترافیکی، در برخی نقاط شهر هستیم و در جلسات مشترک با سازمان ترافیک مقرر شد این تابلو ها ساماندهی شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ضرورت دارد طراحی تابلو های مغازه سطح شهر از معیار های استاندارد طبعیت کند افزود: بر اساس مطالعات و خروجی های طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری قرار است تابلو های مغازهای سطح شهر ساماندهی و زیباسازی شود.

مدبر تصریح کرد: با توجه به وضعیت ظاهری و آلودگی های بصری برخی سازه های تبلیغی و همچنین وجود پاره ای نواقص در این تابلوها، عملیات ساماندهی سازه های تبلیغاتی آغاز شده است.

وی متذکر شد: در این عملیات، حذف تابلوهای زاید، جابجایی برخی تابلوها، اصلاح در ابعاد تعدادی از سازه ها، رنگ کاری و ترمیم و نصب تابلو در مکان های شناسایی شده انجام می گیرد.

علی مدبر ادامه داد: این اقدامات باید بر روی تمامی تابلوهای موجود در سطح شهر اعمال شود که در این راستا، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری به عنوان پیشرو در این زمینه، ساماندهی تابلوهای تحت مالکیت خود را آغاز کرده و در گام نخست، فضاهای تبلیغاتی در چند نقطه از شهر را انتخاب کرده است.

وی اعلام کرد: تابلوهای موجود درسربالایی ولیعصر روبروی خیابان نظامی جمع آوری، تابلوی سه وجهی موجود در راهنمایی تعویض و ایمن سازی، و تابلوی واقع در پیشانی پل عابرگذر نصف راه به دلیل فرسودگی حذف و تابلوی جدید جایگزین آن شده است.

مدبر اظهار داشت: عملیات ساماندهی تابلوها و سازه های تبلیغاتی تا رفع تمامی آلودگی های بصری و اغتشاش محیطی که در نتیجه این سازه ها ایجاد شده، ادامه می یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.