شهردار تبریز

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز به همراه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در بسیاری از حوزه های مربوط به بازآفرینی شهری، پیشرو هستند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با بیان این مطلب اظهار داشت: نفس برگزاری این نمایشگاه برای انتقال تجربیات و اطلاع از اقدامات انجام یافته در این خصوص در دیگر شهرها، اقدامی بسیار مناسب از سوی شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی و اطلاع از تجربه های موفق و ناموفق دیگران می تواند از هدر رفت سرمایه ها جلوگیری کند، افزود: شهرداری تبریز در حوزه توانمندسازی بافت های هدف با صدور پروانه رایگان تجربه موفقی داشته که در این نمایشگاه این تجربه ها به دیگر شرکت کنندگان نیز ارائه شد.

شهین باهر همچنین از مسیرگشایی های انجام یافته و ساخت پارک در مناطق هدف خبر داده و اظهار داشت: ساخت مسکن از دیگر اقداماتی بود که در این مدت توسط شهرداری آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار تبریز ادامه داد: ساخت و تحویل ۱۷۵ دستگاه آپارتمان، کلنگ زنی احداث ۴۴۰ دستگاه آپارتمان و ساخت ۶۰۰ واحد آپارتمان که در حال اجرا است از اقدامات مهم شهرداری تبریز در این حوزه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه  تمام شهرداری ها قصد دارند با چنین اقداماتی مسئله بافت های ناکارآمد را حل کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به کارشناسان و مسئولین کمک کند تا از توانمندی های یکدیگر استفاده کنند.

شهین باهر، ساماندهی بافت های فرسوده و حاشیه نشینی را از رویکردهای مهم مدیریت شهری دانست و گفت: با روش های مختلف مثل ساخت مسکن، توانمند سازی و مسیرگشایی و اجرای تمام رویکردهایی که این بافت ها را به طرف کارآمدی ببرد، در این زمینه تلاش می کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.