پاک نهاد

آیرال خبر- شهردار منطقه هشت تبریز گفت: مبلغ ۴۰ میلیارد ریال،تکلیف بودجه‌ای شهرداری منطقه هشت با اولویت قطار شهری است.

 به گزارش آیرال خبر، رضا پاک نهاد در گفتگو با شهریار در تبیین گزارش عملکرد حوزه املاک منطقه هشت شهرداری تبریز گفت: وضعیت درآمدی این منطقه در سالجاری، چندان مناسب نبود ولی با تلاش همکاران این منطقه، شاهد تحقق تکالیف بودجه ای املاک و تملکات هستیم.

وی با اشاره به اخذ مجوز افزایش سقف در بودجه از مهندس شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز عنوان کرد: شهرداری منطقه هشت از سال های گذشته، از بابت تملکات طرح بارو و فضای سبز و موارد سطح منطقه،بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۶۰ میلیون و ۴۱۵ هزار ریال بدهکار بود که به صورت غیرنقدی، مصالحه مجدد و تسویه شده است.

وی ادامه داد: بابت بدهی های منطقه هشت به سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری نیز مبلغ ۵۶ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی تهاتر شده و بدهی های این منطقه پرداخت شده است.

شهردار منطقه هشت تبریز در مورد تملکات قطار شهری تبریز نیز تصریح کرد: تکلیف بودجه ای منطقه، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال با اولویت خط یک بوده که با تدابیر اداری و فنی انجام شده؛ تعداد سه باب مغازه واقع در طرح میدان بهشتی از ضرورت تملک خارج شد.

پاک نهاد در همین راستا افزود: در قسمت پشتی مغازه های فوق الذکر،زمینی برای اجرای ورودی ایستگاه ۱۰ خط یک، منظور و به سازمان قطار شهری تبریز تحویل داده شده است.

 بر اساس گفته وی، این اقدام شهرداری منطقه هشت،علاوه بر صرفه جویی میلیاردی در هزینه تملک،امکان اجرای ورودی ایستگاه مترو در این منطقه را نیز فراهم کرده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.