حیدر+جعفری.jpg

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور را با باخت برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر سپری کرد اما سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش در این دیدار ابراز رضایت کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حیدر جعفری در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به بازی خوب شاگردانش برابر تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر، گفت: تمام تلاشمان را برای پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر بکار گرفتیم و بازیکنان ما هرچه در توان داشتند رو کردند اما تیم شاهین از تک موقعیت خود بهترین استفاده را کرد و با یک گل به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه دیدار شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بازی برابر و نزدیکی بود، افزود: در این بازی دو تیم از توان فنی تقریبا یکسانی برخوردار بودند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند، ما هم مثل شاهین از این شانس برخوردار بودیم که به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم اما همانطور که گفتم، تیم حریف از تک موقعیت خود بهترین استفاده را کرد و صاحب پیروزی شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص بازی هفته بیست و یکم تیمش در خانه تیم نود ارومیه، عنوان کرد: بازی با شاهین برای ما تمام شد و ما باید اشتباهاتی که در این بازی مرتکب شدیم را اصلاح کنیم و در بازی های بعدی بهتر کار کنیم. ما این هفته با تیم نود ارومیه بازی داریم و هدفمان این است که بتوانیم صاحب سه امتیاز این بازی بیرون از خانه شویم.

وی افزود: برنامه تمرینی این هفته را تنظیم کرده و میخواهیم با آمادگی خوبی به ارومیه برویم، تیم نود یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است و بازی ما با این تیم یکی از فنی ترین بازی های این هفته میشود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور پنجشنبه گذشته به دیدار تیم شاهین بوشهر رفت و بازی را با یک گل به حریف بالانشین خود واگذار کرد. این تیم پنجشنبه هفته جاری در ارومیه میهمان تیم نود این شهر است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.