اکبر امجد

آیرال خبر- شهردار منطقه ۴ از عملیاتی شدن ۶۰ درصد از بودجه مصوب عمرانی شهرداری منطقه تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، اکبر امجد شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» گفت: نزدیک به ۱۱۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۷ شهرداری منطقه ۴ برای پروژه های عمرانی مصوب شده بود.

وی با بیان اینکه نیازهای مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است، اظهار کرد: یکی از مطالبه های  عمومی مهم ساکنین منطقه ۴ تبریز مسیرگشایی است.

امجد توضیح داد: منطقه ما یک منطقی قدیمی است و در طرح تفصیلی سال ۵۸، نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ مسیرگشایی برای این منطقه تعریف شده بود که از این تعداد حدود ۲۵ مسیرگشایی مانده است.

وی در ادامه محله محور بودن را  ازویژگی های پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۴ دانست و گفت: نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان از بودجه مصوب پروژه های عمرانی منطقه را عملیاتی کرده و تحویل داده ایم.

شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: مسیرگشایی قطران شمالی، مسیرگشایی فیضیه غربی، ۴ پارک محله ای، ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر از جمله پروژه های عمرانی است که در سال ۹۷ عملیاتی شده است.

وی همچنین اعلام کرد: نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان نیز از بودجه مصوب امسال باقی مانده که آن را نیز تا آخر سال به اجرای مسرگشایی خیابان شهید خلیلی، فاز دوم خیابان شهید میلانی، ساماندهی قطعه آخر مهرانه رود و به سازی مغازه سنگی اختصاص داده و اجرایی می کنیم.

امجد همچنین از اجرایی شدن ۴ پروژه مسیرگشایی در سال ۹۸ در منطقه ۴ خبر داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.