والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز برای ثبت هشتمین پیروزی فصل خود کار چندان سختی برابر میهمان قعرنشین‌اش ندارد و به نظر می‌رسد یک پیروزی سه امتیازی در انتظار شاگردان عادل بناکار باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، هفته بیست و یکم رقابت‌های والیبال سوپرلیگ باشگاههای کشور فردا یکشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری میشود و طی آن در یکی از این بازیها تیم شهرداری تبریز برابر تیم عقاب نهاجا صف آرایی میکند.

شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز که هفته قبل برابر همسایه خود شهرداری ارومیه تن به شکست سه بر دو داد، در بازی فردا برای دومین هفته متوالی به مصاف تیمی میرود که رتبه ای پائین تر از خودش دارد و انتظار میرود که بلندقامتان تبریز بتوانند از پس تیم دوازدهم جدوب بربیایند. شهرداری تبریز هم اکنون با هفت پیروزی و ۲۱ امتیاز، تیم دهم جدول است و تیم عقاب نهاجا با سه پیروزی و ۱۰ امتیاز، بالاتر از دورنا ارومیه و پائینتر از شهرداری ارومیه در جایگاه ماقبل آخر قرار دارد.

دیدار با عقاب نهاجا برای شهرداری تبریز نمیتواند مصافی سخت باشد و حداقل بر روی کاغذ میتوان پیروزی خانگی تیم عادل بناکار را پیشبینی کرد. کما اینکه در بازی رفت تیم شهرداری تبریز موفق شد در زمین حریف صاحب برتری سه بر یک شود اما با این حال نباید از اتفاقات غیرقابل پیشبینی ورزش غافل ماند و قطعا کادرفنی و بازیکنان شهرداری تبریز هم بر این موضوع واقف هستند.

هم اکنون جدیترین هدف تیم شهرداری تبریز حضور در جمع هشت تیم برتر است که برای تحقق آن، تبریزیها باید حداقل شهروند اراک ۲۳ امتیازی و سایپا ۲۹ امتیازی را در جدول جا بگذارند.

دیدار تیمهای شهرداری تبریز و عقاب نهاجا از سری بازیهای هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در تبریز برگزار میشود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.