دوره آموزشی.JPG

آیرال خبر- شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری ۸۲۲ دوره آموزشی در مراکز فرهنگی و آموزشی این شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، علی فرخی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در این مراکز گفت: این دوره ها در ۸۰ رشته مختلف آموزشی در زمینه های قرآنی، هنری، کامپیوتر،روانشناسی و مهارت های زندگی، عکاسی، زبان، رباتیک،کمک های اولیه، مشاوره های گروهی و فردی و… برای علاقمندان از ابتدای سال جاری برگزار و همچنان نیز ادامه دارد.

شهردار منطقه افزود: در سالجاری بالغ بر ۱۹۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه در این دوره ها و همچنین سایر کارگاه های آموزش شهروندی، بهداشت گروهی، فردی و … که در مراکز فرهنگی و آموزشی این منطقه برگزار شده، شرکت کردهاند.

وی تصریح کرد: به دلیل کیفیت مناسب کلاسها و استفاده از اساتید مجرب، اهالی منطقه استقبال خوبی از برنامه ها و فعالیت های آموزشی و هنری این مراکز دارند.

گفتنی است: آموزش قرآن ویژه خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در زمینه  تجوید، ختم، ترتیل، صوت، لحن، مفاهیم، تدبر، قرآن بیسوادی، تفسیر، احکام و نهج البلاغه(کودکان و نوجوانان و بزرگسالان)، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اخلاق در خانواده اخلاق اسلامی کودکان، مهدویت و خانواده ها، تدبر در قرآن، حجاب و عفاف، تربیت دینی پسران، اخلاق کودکان پسر و دختر از جمله کلاس های تخصصی برگزار شده در بوستان قرآن شهرداری منطقه ۷ تبریز است.

لازم به ذکر است: برگزاری دوره های آموزشی کمکهای اولیه، مانور زلزله، فوریت های پزشکی، سنجش سلامت، سنجش بینایی، طرح دادرسی مدارس و … از جمله دوره های برگزار شده در سطح مدارس منطقه و مراکز آموزشی این شهرداری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.