نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افراط و آیرال خبر- تفریط در گزینش خوب نیست، اما گزینش به منظور جذب نیرو برای خدمت در دستگاه‎ها و ادارات نظام جمهوری اسلامی ایران و احراز هویت باید انجام شود.
به گزارش آیرال خبر، حجت‎الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار با اعضای هیات هسته گزینش استان با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئولان تلاش کنند تا اگر اختلافی هم در مجموعه باشد، در داخل خود آن مجموعه حل شود، مردم ما که همواره از نظام حمایت کرده‌اند، نمی‎پذیرند که مسئولان با یکدیگر دعوا کرده و علیه هم صحبت و این موضوعات را رسانه‎ای کنند.
وی با اشاره به برخی نکاتی که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، افزود: کسی که به عنوان مسئول انتخاب می‎شود، باید فساد را ناکارآمد بداند؛ چرا که فساد در یک مجموعه‎ای، مردم را نسبت به نظام بدبین می‎کند، صداقت نسبت به مردم و صداقت در وعده به مردم نیز باید مورد توجه یک مسئول قرار بگیرد.
وی با بیان این که باید مسئولیت‌ها را به کسانی واگذار کنیم که خودشان دنبال آن نیستند، تاکید کرد: باید مواظب بود مدیری که انتخاب می‎شود، مبلغ مدیریت غربی نباشد، کسی که مسئول است، باید از روحیه خدمت به مردم برخوردار بوده و انگیزه کافی برای رفع مشکلات را داشته باشد.
آل هاشم با اشاره به این که نباید دچار افراط و تفریط شویم و خطاب به اعضای هیات هسته گزینش استان، گفت: سخت‌گیری یا ساده گرفتن بیش از حد در گزینش‎ها پسندیده نیست، به عنوان مثال، سوالاتی مانند پرسیدن نام مادر ائمه (ع) ارتباطی با گزینش ندارد.
وی افزود: نباید نسبت به قانون بی‎اعتنا باشیم، اگر قانون حاکم بود، جلوی نفوذی‎ها گرفته شده و افراد صالح انتخاب می‎شوند.
امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه مسئولان در مبازره با فساد، یک صدا باشند، گفت: اگر نظارت در تشکیلات مختلف ضعیف باشد، مشکلاتی همچون فساد هم خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.