آیرال خبر- رئیس دایره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یکی از شفاف‌ترین سیستم‎های مالی کشور را دارد.
به گزارش آیرال خبر، سعید همتی در اولین همایش تخصصی گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و توانمندسازی اقشار محروم در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: بهتر است با استفاده از ظرفیت‌های استان، فرهنگ قرض‌الحسنه را گسترش دهیم.
وی افزود: سیستم بانکداری سایر کشورها مانند کشور ما نبوده و این از حجم از سود دهی‌های بالا و وحشت آور که در سیستم بانکداری کشور ما وجود دارد، به مردم و بخش تولید، تحمیل می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به نمونه‌هایی از سیستم‌های بانکداری موفق در دنیا، اضافه کرد: بانک دویچه آلمان، بزرگ‎ترین بانک این کشور است که جدا از پرداخت مستقیم، در راستای توانمندسازی افراد نیز تلاش می‎کند و بانک گرامین بنگلادش نیز نمونه‎ای از بانکداری بدون ربا است.
همتی با بیان این که بانک مهر قرض‌الحسنه ایران به سرعت در حال گسترش است، اظهار کرد: نام این بانک در آینده زیاد شنیده خواهد شد و تلاش می‎کنیم تا استان ما نیز از سایر استان‎ها عقب نماند.
وی در پایان با تاکید بر این که خیران، نهاد، سمن‌ها و شرکت‌ها می‎توانند از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، استفاده کنند، گفت: طرح حقوق و دستمزد با هدف ارائه خدمات به قشر محروم جامعه، طرح حمایت از کالای ایرانی و اعطای وام به شغل‎های خانگی و ادامه تامین مالی با توسعه کامل کارگاه از جمله خدمات حمایتی این بانک به شمار می‎آیند.
گفتنی است؛ اولین همایش تخصصی گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه به میزبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در سالن همایش اتاق بازرگانی تبریز و با حضور روسای شعب، کارکنان و جمعی از خیران استان برگزار و در پایان از خیران سهیم در کار خیر، تقدیر شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.