گزارش تصویری: استقبال از  ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف شهر

آیرال خبر- شهردار منطقه پنج با تشریح برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برنامه های فرهنگی و خدماتی این منطقه در مقایسه با سال های گذشته با شکوه تر برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میر علی اصغر نساج در جلسه کمیته زیباسازی این منطقه اظهار داشت : در دهه فجر امسال نسبت به فضاسازی محیط شهری و نصب طاق نصرت، نصب المان در میادین، اجرای طرح خدمات محله ای و نورپردازی اقدام می شود.

نساج افزود: علاوه بر فضاسازی و زیباسازی محیط شهری، در مراکز فرهنگی منطقه نیز برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی برگزار می شود که در این زمینه فرهنگسرای فرشته با حضور گروه های هنری از شهروندان میزبانی می کند.

وی همچنین اجرای طرح خدمات محله ای را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: تا پایان بهمن ماه طرح پاکسازی و رفت و روب در محلات سطح حوزه اجرا می شود.

شهردار منطقه پنج، غبارروبی مزار شهدا و شرکت پرشور کارکنان منطقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه ها عنوان کرده و افزود: شهرداری منطقه پنج ضمن برپایی نشست های روشنگری در مساجد در برگزاری جشن های انقلاب با مساجد و مدارس نیز مشارکت می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.