آیرال خبر- مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بر حمایت این بانک از شرکت های تعاونی مسکن تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ، غفور اصغر رضایی امروز در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولید مسکن و خانه دار شدن هموطنان حمایت های ویژه ای از تعاونی های مسکن در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به ارایه تسهیلات احیای بافت فرسوده شهری اظهار داشت: این تسهیلات برای بازسازی در کلانشهرها به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان، مراکز استانها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرستانها ۳۰ میلیون تومان است.

وی اذعان داشت:  تسهیلات یادشده طی چهار قسط پرداخت می شود به طوری که ۱۵درصد در مرحله فونداسیون، ۲۵درصد در مرحله پایان اسکلت و سقف، ۳۵درصد پایان سفت کاری و تا پایان نازک کاری ۲۵درصد پرداخت می شود.

رضایی اضافه کرد: در کنار پرداخت تسهیلات بافت فرسوده شهری ودیعه مسکن به صاحبان ملک هم پرداخت خواهد شد. تسهیلات ودیعه در کلانشهرها ۲۰میلیون تومان، در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۱۵میلیون تومان و سایر شهرها ۱۰میلیون تومان است. زمانی که صاحبان ملک در واحدهای خود مستقر شوند باید این تسهیلات را به بانک پس بدهند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور ، حمایت از شرکت های تعاونی را یکی از رسالت های اصلی خود می داند و تلاش دارد تا با حمایت از این شرکت ها زمینه رونق و توسعه بازار مسکن را فراهم آورد.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، ابوالقاسم سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تقدیر از همکاری های بانک توسعه تعاون با اداره کل راه و شهرسازی استان ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعامل و همکاری های فی مابین شاهد بهره مندی از ظرفیت های هر دو مجموعه باشیم.

این گزارش حاکی است، این دیدار در اتاق جلسات مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.