آیرال خبر- مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که بعد از جام ملت‌های آسیا به تبریز می‌آید.

به گزارشآیرال خبر، سردار آزمون از موقعی که در برنامه خندوانه اعلام کرد طرفدار تیم تراکتورسازی است و اگر روزی به فوتبال کشورمان بازگردد، پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد، محبوب پرشورها شده است. اوج این رابطه دو طرفه بعد از جام جهانی بود، یعنی دقیقا زمانی که سردار با انتقادات زیادی مواجه شد و این انتقادات به حدی بود که وی تصمیم گرفت تا از تیم ملی خداحافظی کند. در این شرایط هواداران تراکتورسازی از معدود گروه‌های فوتبالی در کشورمان بودند که به حمایت از مهاجم جوان تیم ملی پرداختند.

اما این رابطه دو طرفه زمانی به اعلاترین حد خود رسید که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی بعد از تملک خود در این باشگاه برای افتتاح خط هوایی تبریز-کازان و همچنین امضای تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه روبین کازان به روسیه سفر نموده و در حاشیه این سفر با سردار آزمون که در این باشگاه روسی عضویت دارد، دیدار کرد. آزمون در این دیدار همراه با زنوزی با پیراهن تراکتورسازی عکسی به یادگار گرفته و به وی اعلام کرد که برای دیدن بازی این تیم حتما به تبریز سفر خواهد کرد.

حالا بعد از گذشت چند ماه از این ملاقات صمیمانه و درست در روز تولد سردار آزمون که دست بر قضا با گلزنی وی در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان پیش از بازی‌های جام ملت‌های آسیا همراه بود و موجب پیروزی ملی‌پوشان ایران در آستانه این مسابقات شد، صفحات مجازی هواداران تراکتور در اقدامی همه جانبه گلزنی این بازیکن محبوب خود را بازتاب داده و تولد او را تبریک گفتند که آزمون طی کامنتی در یکی از این صفحات ضمن قدردانی از حمایت‌های پرشورها، وعده داد بعد از جام ملت‌های آسیا به تبریز می‌آید.

این کامنت سردار آزمون را در زیر مشاهده می‌کنید: 

انتهای

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.